Серія вивісок для Dnipro-M

16.07.2021
Кейси Акрил (оргскло)
Час читання 10 хв
Прочитали: 246
Серія вивісок для Dnipro-M

Робота з великим національним брендом завжди несе певні складнощі для рекламного агентства. Необхідно суворо дотримуватися бренд-буку, ретельно підбирати матеріали, витримувати терміни і бути готовим до оперативних замовлень у великих обсягах. Співпраця з надійним постачальником — таким як компанія AVERS — дає можливість рекламному агентству Farol Media повністю задовольняти всі вимоги замовників до матеріалів і їх своєчасного постачання. Безперебійна наявність асортименту на складах AVERS дозволяє вчасно реалізовувати всі проекти. Для прикладу фахівці агентства розповіли нам про цікавий кейс з оформлення фасадів для торгової мережі Dnipro-M.

Про замовника

Dnipro-M — велика українська роздрібна мережа, що спеціалізується на продажу електроінструменту. Більше 300 фірмових магазинів представлені в 152 містах по всій Україні. Щодня їх відвідує понад 7000 покупців. Компанія дуже динамічно розвивається і щомісяця відкривається понад 20 нових торгових точок, які необхідно брендувати, враховуючи при цьому особливості конструкції і фасаду.

Особливості проекту

Всі матеріали, які необхідно використовувати для створення будь-якої вивіски, прописані в бренд-буку. Як правило, для оформлення фасаду використовуються об'ємні букви з підсвічуванням.

Молочний акрил завтовшки 4 мм — оптимальний вибір для об'ємних літер. Матеріал дуже рівномірно розсіює світло і зберігає свої властивості навіть у складних кліматичних умовах: високих і низьких температурах, під час опадів.

Червоно-помаранчева самоклейна плівка Oracal повністю відповідає корпоративним кольорам Dnipro-M і використовується для обклеювання всіх вивісок бренду.

Якщо на об'єкті присутній вентильований фасад, то додатково використовується чорний композит Ecobond.

Молочний акрил

Молочний акрил — популярний матеріал для виготовлення зовнішніх вивісок із підсвічуванням. Матеріал відрізняється презентабельним зовнішнім виглядом, приємним світлорозсіюванням. Крім того, він є дуже міцним, довговічним, легко обробляється і мало важить. Тому можна створювати рекламні конструкції будь-якої форми і будь-яких розмірів.

Результат

Необхідні для кожного проекту матеріали завжди доступні на складі AVERS. Тому кожен проект можна реалізувати якнайшвидше. Farol Media виготовляє і монтує, в середньому, 10-15 вивісок для Dnipro-M щомісяця. Всіх їх об'єднує незмінна якість, привабливий зовнішній вигляд і єдиний корпоративний стиль.

Коментар

Шеремет Сергій, комерційний директор Farol Media

«Усі замовники люблять працювати з якісними матеріалами — і ми не виняток. Нам подобається акрил, який пропонує AVERS. Він міцний і надійний, з іншим акрилом не досягається таке рівномірне світлорозсіювання. І нам подобаються плівки Oracal — з ними значно зручніше працювати, ніж з іншими плівками. Вони досить щільні і еластичні — що нам і потрібно!»

Про Farol Media

Farol Media займається виготовленням і встановленням зовнішніх рекламних конструкцій по всій Україні. Досвід, креативний підхід, увага до кожного замовнику і професійний штат дають можливість реалізовувати найскладніші проекти.

http://farol.breezemedia.eu/

https://www.facebook.com/farolmedia

https://www.instagram.com/farolmedia/

Про AVERS

Компанія AVERS — український лідер у галузі матеріалів для внутрішньої і зовнішньої реклами. Хочете знайти оптимальне рішення для конкретного завдання? Звертайтеся за консультацією до наших менеджерів у чат або за телефонами.

 

Наша нова #customerstory присвячена цікавому проекту із оформлення фасадів для торгової мережі Dnipro-M.

@farolmedia виготовляє і монтує, в середньому, 10-15 вивісок для Dnipro-M щомісяця. Їх об'єднує незмінна якість, привабливий зовнішній вигляд і єдиний корпоративний стиль. Необхідні для кожного проекту матеріали завжди доступні на складі AVERS. Тому кожен проект можна реалізувати якомога оперативніше.

«Нам подобається акрил, який пропонує AVERS. Він міцний і надійний, з іншим акрилом не досягається таке рівномірне світлорозсіювання. І нам подобаються плівки Oracal — з ними значно зручніше працювати, ніж з іншими плівками. Вони досить щільні і еластичні — що нам і потрібно!», - розповідає комерційний директор Farol Media Сергій Шеремет.

Бажаєте дізнатися, подробиці про масштабний проект? Завітайте у наш блог!

 

 

 

Товари зі статті