Новорічне оформлення вітрини

18.11.2020
Кейси Листові пластики
Прочитали: 2092
Новорічне оформлення вітрини

Святкові продажі мають істотне значення для роздрібної торгівлі. За даними дослідницької компанії NPD Group, 25% річних продажів в США припадає на сезон відпусток. А з 1870-х років, коли Macy's однією з перших представила оригінальне оформлення новорічної вітрини в Нью-Йорку, святкові подвиги візуального мерчандайзингу стали не тільки сезонною традицією, а й потужним маркетинговим рушієм.

Створення видатних вітрин може бути складним завданням для дрібних магазинів. Однак при ефективному використанні цей ключовий простір покращує імідж і індивідуальність бізнесу, залучає нових клієнтів, просуває гарячі продукти і стає чи не основним інструментом збільшення продажів. Спінений ПВХ — прекрасне і дуже бюджетне рішення для створення чудових тривимірних святкових сюжетів.

Новорічне оформлення вітрин: значення для бізнесу

Святкові вітрини — прекрасний спосіб стимулювати додаткові покупки. Найбільш цікаві варіанти можуть стати обов'язковим місцем відвідування для туристів і місцевих жителів. Захват і здивування — особливо важливі емоції у святковий сезон.

Крім того, гарні святкові вікна — це більше, ніж просто продажі. Вони можуть створити довгострокову прихильність до магазину і дати можливість зазирнути у саме серце бренду.

Унікальний дизайн дає ключ до позитивної різниці між звичайними покупками та онлайн-магазинами. З огляду на притаманну цифровій роздрібній торгівлі абстракцію, людей дедалі більше привертає реальний і фізичний досвід.

Зрозуміло, створення вітрин вимагає більше ресурсів і має менше охоплення, ніж веб-сайт. Але яскраві декорації можуть чинити сильний вплив в епоху цифрових технологій, оскільки споживачі роблять фотографії та селфі і діляться ними в соціальних мережах, таких як Instagram або Facebook.

Новорічне оформлення вітрин 2020: розмаїття способів

Завдяки сьогоднішнім методам візуального мерчандайзингу, оформлення вітрин і демонстрація продуктів всередині магазину перетворилися на самостійну професію, регульовану чітким набором правил і стратегій. Використання кольорів, прикрас, предметів і матеріалів — це усвідомлений стилістичний вибір, який повинен відповідати іміджу бренду і цільовому ринку. Ось кілька простих способів суттєво змінити на краще вітрину, використовуючи доступні і бюджетні кошти:

 

Самоклейні плівки.

      • Наліпки — вельми популярний спосіб оформити вітрину. За їх допомогою можна розповісти цілу історію і справити прекрасне враження на покупця. Водночас вони легко монтуються і знімаються, коштують абсолютно недорого.

 

Декоративні елементи.

      • Тривимірні фігури дають можливість створювати різноманітні сюжети з чарівними спецефектами. Наприклад, можна зробити мініатюрний Північний полюс, використовуючи вирізані зображення арктичних тварин і трохи штучного снігу. Різання та висікання можна замовити або здійснити самостійно підручними засобами.

 

Освітлення.

  • Регулювання освітлення вітрини в залежності від зовнішнього світла та кольорів виставлених товарів — важливий аспект, який слід враховувати під час розробки макета вітрини. На ринку представлені різні типи віконних світильників. Наприклад, світлодіодні точкові світильники дозволяють освітлювати продукти, не нагріваючи їх, і при необхідності змінювати теплоту або холод світла. Світлодіодні ліхтарі також доступні у вигляді клейких стрічок, які можна наклеїти на будь-яку частину вікна, що робить їх універсальним і доступним інструментом навіть для найскладніших дисплеїв.

Спінений ПВХ OCTOPLAN: прекрасний вибір

Ідеальне рішення, що дозволяє створити чудове новорічне оформлення вітрин бутіків, — спінений ПВХ OCTOPLAN. Це дуже легкий полімерний матеріал, який використовується як замінник дерева, МДФ і фанери.

Спінений ПВХ набув популярності, завдяки своїй легкій вазі, довговічності і економічній ефективності. Придатні як для внутрішнього, так і для зовнішнього використання, плити з ПВХ можуть вироблятися з діапазоном щільності від 0,5 до 0,75 г/см3, що менше, ніж у дерев'яних матеріалів. Найбільш поширені галузі застосування:

  • меблі для промисловості, лікарень, офісів і вологих приміщень;
  • внутрішнє або зовнішнє оздоблення стін і стель, у тому числі лікарень та ресторанів;
  • виробництво виставкових та рекламних конструкцій.

Матеріал дуже легко піддається механічній обробці, що дає можливість створювати складні вироби. Його шовковиста біла поверхня виглядає доволі приємно сама по собі, при цьому є можливість наносити зображення за допомогою друку або аплікації самоклейних плівок. Крім того, спінений ПВХ відрізняється прекрасною жорсткістю і стійкістю до навколишнього середовища.

Компанія AVERS пропонує прекрасний вибір самоклейних плівок і листових пластиків, які успішно можна застосовувати для декорування святкових вітрин. Звертайтеся у чат або за телефонами — і менеджери радо допоможуть визначитися з вибором.

Товари зі статті
Білий OCTOPLAN ПВХ спінений, 4 мм
лист
-
+
324,01 ₴/м2
Сума: 1 205,64 ₴
Sale
Білий OCTOPLAN ПВХ спінений, 8 мм
лист
-
+
2 387,39 ₴/м2
558,19 ₴/м2
Сума: 2 077,02 ₴
Білий OCTOPLAN ПВХ спінений, 3 мм
лист
-
+
243,41 ₴/м2
Сума: 905,73 ₴
Білий OCTOPLAN ПВХ спінений, 10 мм
лист
-
+
769,92 ₴/м2
Сума: 2 864,87 ₴
Білий OCTOPLAN ПВХ спінений, 2 мм
лист
-
+
170,02 ₴/м2
Сума: 1 063,05 ₴