Реклама на ескалаторах: точно в ціль

13.02.2020
Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 1963
Реклама на ескалаторах: точно в ціль

Американське рекламне агентство Quan Media Group запустило незвичну рекламну кампанію з метою познайомити аудиторію з провідними брендами, включаючи Banza, Contiki, Dagne Dover, Daily Harvest and Ro.

Група Quan Media спеціалізується на роботі з сучасними брендами і прагне максимізувати охоплення і ефективність інвестицій у зовнішню рекламу, приділяючи особливу увагу нестандартному розміщенню. Компанія пропонує персоналізований, вимірюваний і гнучкий підхід до планування і придбання зовнішньої реклами. Цього разу в поле зору креативників потрапили ескалатори, розташовані в різних громадських місцях.

Згідно з задумом розробників, саме таке розміщення дозволяє максимально наблизитися до аудиторії і досягти мети кожного клієнта.

Хочете створити подібний проект? Прекрасним вибором стане самоклейна плівка RI-JET 140 FLOOR TALKER для широкоформатного струменевого друку сольвентними чорнилами. Вона призначена для підлогової графіки і здатна витримувати величезний потік відвідувачів. Додаткове ламінування плівкою RI-121/200 FLOOR TALKER робить рекламу ще більш стійкою і витривалою. Комбіноване рішення дозволить нанести яскраву графіку на складні поверхні і домогтися тривалого використання без пошкоджень, а також запобігти проковзуванню.