Реклама на транспорті — особливості та переваги

13.02.2019
Застосування матеріалів Самоклеючі плівки
Прочитали: 3389
Реклама на транспорті — особливості та переваги

Рекламні технології змінюються під впливом науково-технічного прогресу. Зокрема Інтернет дав маркетологам і рекламістам безліч нових інструментів для роботи. Відносно новою є і реклама на транспорті. Вона вигідно відрізняється від звичних білбордів, вивісок та іншої статичної зовнішньої реклами.

Де можна розмістити рекламу?

Рекламним носієм може стати будь-який транспорт. Вибір оптимального варіанту залежить безпосередньо від рекламного проекту.

Реклама на громадському транспорті

Тролейбуси і трамваї

      • пропонують велику площу для розміщення інформації. Ще однією перевагою є довжина маршруту.

 

Автобуси

      • не обмежені рейками або дротами, тому їх маршрут може мати ще більшу довжину, отже рекламу побачать жителі віддалених районів, зокрема за межами міста. Водночас тут є менше місця для розміщення реклами.

 

Маршрутні таксі

  • часто їздять у ті райони міста, де не пролягають маршрути великих автобусів, наприклад спальні масиви із великою концентрацією людей.

Суттєвим недоліком реклами на громадському транспорті є необхідність узгоджувати її із державними органами. Зазвичай цим займається рекламне агентство, але процедура істотно подовжує термін виготовлення та наклеювання реклами

Реклама на приватному і корпоративному транспорті

Реклама на бортах вантажівок.

      • Має стандартний цілісний простір для розміщення інформації, що дозволяє втілювати різноманітні дизайнерські задуми.

 

Реклама на автомобілях

  • . Якщо приватний транспорт орендується, то важко контролювати маршрут та час, протягом якого автомобіль рухається. Отже, практично неможливо визначити ефективність такої реклами. Винятком є таксі, оскільки певні дані можна отримати у оператора. Але це стає відомим в кінці роботи, тому попередньо визначити рекламний бюджет не вийде.

Особливості реклами на транспорті:

  • Швидкий рух вимагає від реклами на транспорті бути лаконічною — люди мають встигнути сприйняти розміщену інформацію — та яскравою, щоб виділитися в бурхливому потоці машин і привернути увагу водіїв і перехожих.
  • Немає можливості адресувати рекламу конкретним користувачам певних товарів і послуг.

Реклама на транспорте

Переваги реклами на транспорті:

  • Більша аудиторія, ніж у стаціонарних носіїв.
  • Низька вартість одного показу і висока ефективність.
  • Оригінальність та креативність.
  • Великий простір для розміщення інформації.
  • Добре запам’ятовується. Такий різновид реклами з'явився досить недавно і не надто поширений, щоб набриднути споживачеві.

Реклама на транспорті — ефективний спосіб просування товарів і послуг. Але її довговічність і зовнішній вигляд залежать від вибору правильних і якісних матеріалів, які краще купувати тільки у надійного постачальника. В компанії АВЕРС — лідера ринку рекламних матеріалів — ви можете замовити якісну самоклейну плівку, як для друку, так і для обробки плотером.