Реклама на транспорті — особливості та переваги

10.09.2024
Застосування матеріалів Самоклеючі плівки
Прочитали: 3702
Реклама на транспорті — особливості та переваги

Реклама зазнає змін під впливом науково-технічного прогресу. Той самий інтернет дав маркетологам і рекламникам безліч нових інструментів для роботи. Порівняно новим видом зовнішньої реклами вважається реклама транспорті. Вона вигідно відрізняється від звичних нам білбордів, вивісок та інших статичних методів зовнішньої реклами.

Де можна розмістити рекламу?

Перш ніж замовляти в агентстві таку рекламу, треба врахувати, що транспортні засоби для її розміщення різноманітні, і вибрати найкращий варіант.

Реклама на громадському транспорті

Реклама на тролейбусах та трамваях

Її перевага у протяжності маршруту та досить велика площа для розміщення інформації.

Реклама на автобусах

Вони не обмежені рейками або проводами, а тому їхній маршрут може виходити за межі міста. У цьому випадку вашу інформацію побачать жителі району, хоча місця, де вдається розмістити рекламу, менше, ніж на тролейбусах та трамваях.

Реклама на маршрутках

Вони часто доїжджають у ті райони міста, куди не дістануться більших автобусів. Здебільшого це спальні райони, де концентрація людей досить висока.

Основний недолік реклами на громадському транспорті – у необхідності її узгодження з держ. органами. І хоча це буде проблемою рекламного агентства, яке займатиметься розміщенням інформації, процедура суттєво збільшить термін оформлення та затягне процес наклейки реклами.

Зовнішня реклама на транспорті, приватному та корпоративному

Реклама на бортах вантажівок

Характеризується стандартним та цілісним полем розміщення інформації, що дає простір для дизайнерських рішень.

Авто реклама

Якщо орендується приватний транспорт, то основна проблема полягає у контролі за часом, який автомобіль перебуває в русі. До того ж, маршрут практично неможливо прорахувати, отже, неможливо визначити ефективність такої реклами. Винятки становлять таксі, час і шлях яких можна дізнатися у оператора. Але це ви зробите після того, як машина відпрацювала, тому попередньо визначити рекламний бюджет не вийде.

Особливості та переваги зовнішньої реклами на транспорті

Від іншої зовнішньої реклами вона відрізняється

- Миттєвістю, а тому така реклама має бути лаконічною, щоб навіть при швидкому русі транспортного засобу люди встигли сприйняти розміщену інформацію, та яскравою, щоб виділитися у бурхливому потоці машин та привернути увагу інших водіїв та випадкових перехожих.

- видом, який продиктований транспортним засобом.

- неможливістю адресації цільовому користувачеві пропозиції певних товарів та послуг.

Реклама на транспорті

Реклама на транспортних засобах має свої безперечні переваги, через які її треба обов'язково включити до плану рекламної кампанії:

  • Більше широке охоплення аудиторії, ніж у стаціонарних носіїв.
  • Низька вартість одного показу, тому можна говорити про високу ефективність реклами на транспорті.
  • Оригінальність особливо часто зустрічається креативна реклама на авто.
  • Великий простір для розміщення інформації.
  • Запам'ятовуваність такий спосіб реклами з'явився досить недавно і не настільки поширений щоб набридти споживачеві.

Зовнішня реклама на транспорті — один із ефективних способів просування на ринку товарів та послуг. Але при її замовленні треба враховувати, що довговічність і зовнішній вигляд реклами залежить від правильності вибору та якості матеріалів, які краще купувати тільки у надійного постачальника. У Києві ви можете замовити якісну плівку, що самоклеїться, як плоттерну, так і самоклейку під друк, в компанії АВЕРС — лідера ринку рекламних матеріалів.