Що таке друк на ПВХ, і де застосовується
Листовий ПВХ (полівінілхлорид, вініл) відомий як один з найбільш довговічних, універсальних, економічних і простих в обробці полімерних матеріалів, доступних на ринку сьогодні. Низька вартість і придатність до тривалої експлуатації роблять його ідеальним матеріалом для різних сфер застосування. Також серед його переваг прекрасна придатність до друку.
Переваги та сфери застосування ПВХ
На ринку представлений великий вибір полімерних матеріалів для друку кожен із яких має свою область застосування, переваги і недоліки. У рекламній галузі часто саме ПВХ є найкращим вибором, завдяки ряду переваг:
- Універсальність. ПВХ можна формувати у вироби будь-якого розміру, товщини і кольору. Розрізати ПВХ на унікальні форми швидко і просто. Ця універсальність робить ПВХ популярним для широкого спектра цілей, включаючи:
- дороговкази;
- вивіски
- торговельні дисплеї;
- дошки меню;
- Легка вага.
Однією із головних переваг використання ПВХ для виготовлення вивісок є його жорстка, але легка конструкція. Навіть найбільший виріб відносно мало важить. За рахунок цього полегшується транспортування і монтаж. ПВХ-вироби можна:
- розміщувати на стелі;
- кріпити до стіни за допомогою двосторонньої стрічки, цвяхів або гвинтів;
- встановлювати на підставках
- Міцність.
Рекламна продукція з ПВХ є стійкою до вм'ятин і подряпин. Вироби можуть витримувати високий рівень вологості, що робить їх гарним вибором для зовнішнього використання.
Якщо конструкції часто переміщаються, наприклад, між виставками, не потрібно турбуватися про складний догляд. ПВХ чудово приховує відбитки пальців.
- Доступність.
Відносно невелика вартість ПВХ робить його доступним для маркетингових бюджетів компаній будь-яких розмірів.
- Висока якість.
Незважаючи на відносну дешевизну виробів із ПВХ, ви все одно отримаєте професійний вигляд. ПВХ гарно підходить для яскравих кольорів і зображень із високою роздільною здатністю. Стандартне матове покриття поверхні зменшує відблиски від природного і штучного світла, що є важливим для естетичної цінності.
Друк на ПВХ: як відбувається
Друк на пластику дозволяє створювати рекламні вивіски, POS-матеріали та інші корисні предмети, які повинні бути легкими, міцними, довговічними, гнучкими і захищеними від атмосферних впливів. Розглянемо найбільш поширені способи нанесення зображень і якою фарбою найкраще здійснювати друк на ПВХ.
Цифровий широкоформатний друк
Технології цифрового друку стрімко розвиваються, постійно розширюючи сфери можливого. Цей метод дає можливість друкувати високоякісні повнокольорові зображення на різноманітних матеріалах. Потрібне мінімальне налаштування, тому процес ідеально підходить для одноразових відбитків або коротких накладів. Однак, чорнила є досить дорогими, тому тривалі виробничі цикли є економічно неефективними.
Найчастіше для прямого друку по ПВХ використовуються УФ-чорнила (такі, що закріплюються під впливом УФ-випромінювання). Їхня перевага — екологічність, яскраві і насичені кольори.
Трафаретний друк
Розвиток технологій цифрового друку призвів до зниження попиту на традиційний трафаретний друк, але для певних завдань він усе ще залишається життєздатною альтернативою.
Тут також використовується фарби, що закріплюються під потужним ультрафіолетовим випромінюванням, що дозволяє отримати довговічний і яскравий відбиток. Якість зображення обмежена, але векторна графіка добре відтворюється.
Офсетний УФ-друк
Сучасне обладнання для офсетного друку забезпечує зображення з високою чіткістю і якістю. УФ-фарби є екологічними і скорочують час виробничого процесу (немає необхідності чекати остаточного закріплення фарб). Початкове налаштування забирає багато часу і коштів, тому технологія застосовується для середніх і великих тиражів.
Таким чином, ПВХ — прекрасний вибір для рекламної галузі, завдяки відносній бюджетності, довговічності і придатності до яскравого друку. Дуже важливо обирати якісний матеріал — це допоможе досягти найкращих результатів. Менеджери компанії АВЕРС завжди готові проконсультувати з будь-технологічних питань і підібрати оптимальний різновид пластику для того чи іншого проекту.