Безпечна реклама
Кожного разу під час старту нової маркетингової кампанії перед маркетологами стоїть кілька важливих питань. Насамперед вони стосуються бюджету, аудиторії, місць розміщення. Однак останнім часом актуальним стає і вплив маркетингу на навколишнє середовище, оскільки багато сучасних підприємств взяли на себе зобов'язання знизити вплив бізнесу на екологію. Тому пріоритетним завданням є зробити так, щоб банери і рекламні конструкції були екологічно чистими.
Латексний друк: чудова альтернатива
Уже тривалий час в комерційній поліграфії досить поширеним є друк сольвентними і екосольвентними чорнилами. Такі чорнила містять небезпечні хімічні речовини, які мають неприємний запах і є небезпечними, оскільки леткі сполуки у розчиннику є отруйними для людей і шкідливими для навколишнього середовища.
На щастя, технологія, яка використовується для виробництва чорнил, значно оновилася за останнє десятиліття. На ринку з'явилися латексні чорнила, які на 60-70% складаються з води і не містять летких органічних сполук, що присутні в менш складних чорнилах.
Латексні чорнила — це перші чорнила на водній основі, здатні друкувати на широкому діапазоні підкладок з покриттям і без покриття. Вода дає латексним чорнилам високий поверхневий натяг, низьку в'язкість і викликає появу пара на 10 мікросекунд. Це дозволяє виштовхнути краплю чорнила з сопла з повторюваним обсягом і швидкістю, необхідними для надійної якісної друку.
Іншими словами, в процесі друку нагрівачі випаровують частину води, що дозволяє концентрованим компонентам і змочувальним агентам пом'якшувати поверхню підкладки для кращої адгезії чорнил.
Іноді в Інтернеті можна зустріти твердження, що латексні чорнила містять розчинники, проте це не зовсім так. До складу входять водорозчинні співрозчинники, а також багато інших компонентів, які гарантують, що друкуюча головка залишається вологою, включаючи поверхнево-активні речовини, які дозволяють латексним чорнилам краще прилипати до непокритих підкладок, а також засіб проти подряпин, який захищає відбиток після затвердіння. Однак жоден із цих компонентів не міститься в тій кількості, щоб становити небезпеку.
Оскільки носієм чорнила є вода, чорнила не мають запаху, не токсичні і не горючі; вони виробляють дуже низький рівень летких органічних сполук (ЛОС) і не вимагають спеціальної вентиляції або обробки.
Латексний друк: переваги
Цей новий спосіб друку зменшує проблеми впливу на навколишнє середовище і здоров'я протягом всього терміну служби маркетингових матеріалів, від виробництва до утилізації. Рекламу, надруковану латексними чорнилами, можна без проблем розміщувати у таких чутливих місцях, як, наприклад, столові і медичні установи, кімнати житлових приміщень. Матеріали, надруковані латексними чорнилами, простіше переробляти. Ці нові чорнила не є легкозаймистими, вони не містять небезпечних забрудників повітря і менше впливають на характеристики матеріалу для друку.
Водночас графіка, надрукована латексними чорнилами, вирізняється більш високою якістю, ніж графіка, що використовує сольвентні чорнила, при однакових матеріалах. Вартість також є конкурентоспроможною і продовжує падати, оскільки збільшується кількість обладнання, попит і конкуренція на ринку латексного друку. Серед інших переваг латексного друку:
- Універсальність
Технологія підходить для різноманітних застосувань, включаючи меблі, вивіски, банери, торгові дисплеї, виставкові конструкції, друк на самоклейній плівці для подальшого нанесення на вітрини, шафи-купе, стіни або автомобілі.
Латексне обладнання може друкувати на неймовірно широкому спектрі носіїв: від паперу — до плівок і тканини.
- Швидкість
На відміну від сольвентних відбитків, латексні виходять сухими і не потребують додаткової витримки для видалення носія чорнил, що дозволяє скоротити час виготовлення замовлення. Це є особливо актуальним для реклами нетривалих акцій.
- Довговічність
Стійкі до подряпин латексні чорнила дозволяють створювати зовнішню рекламу, яка може експлуатуватися до п'яти років. Водночас відбитки відмінно піддаються ламінації.
Латексний друк на Orajet 3640: оптимальна комбінація
Привабливість реклами багато в чому залежить не тільки від друкованої технології, але і якісного носія. Плівка Orajet 3640 — чудовий вибір для створення яскравої і гарної графіки. Її можна застосовувати як для зовнішньої, так і внутрішньої реклами. Термін експлуатації зовні приміщень — до 4 років.
Поверхня плівки оптимізована для друку першокласних зображень із високою роздільною здатністю чорнилами на основі розчинників, УФ-затверджуваними і латексними чорнилами.
У асортименті присутні білі і прозорі, глянцеві і матові плівки з різною шириною рулону.
Таким чином, виготовлення реклами за допомогою латексної технології — це чудовий вибір для сталих брендів із високою соціальною відповідальністю.
Компанія AVERS пропонує найширший асортимент інноваційних рішень для реклами, будівництва та дизайну. Звертайтеся у чат або за телефонами — наші менеджери допоможуть зробити вибір і знайти нові ідеї.