Графіті на бетонних і цегляних стінах без балончиків і фарби (спойлер: за допомогою плівки ORAJET 3954)
Графіті-реклама — незвичний і захопливий спосіб донести повідомлення бренда до молодої аудиторії. Таке брендування може бути ефективнішим, ніж статичний рекламний щит, забезпечить безкоштовне висвітлення у ЗМІ і приверне увагу користувачів соцмереж. При цьому наймати вуличних художників для створення кампанії не обов'язково. Друкована плівка ORAJET 3954 для обклеювання цегляних і бетонних стін — просте і доступне рішення.
Графіті-реклама: мистецтво для комерції
Настінні мурали в міському середовищі стають повноцінними арт-об'єктами і фокусують на собі увагу містян — фото нових робіт розлітаються у мережі, а найкращі з них потрапляють у список визначних туристичних пам'яток. Саме тому сьогодні багато брендів (наприклад, Gucci, Louboutin) об'єднуються з відомими вуличними художниками для створення привабливих і унікальних макетів, схожих на графіті.
Малюнки на фасадах будівель складно не помітити, і вони завжди вражають перехожих.
Як правило, аудиторія, на яку спрямовані подібні кампанії — це молодь, яка схильна ігнорувати традиційний брендинг і рекламу. Креативні настінні зображення перетворюють рекламну кампанію на вірусний маркетинг. Серед переваг графіті-реклами:
- економічна ефективність;
- залучення аудиторії;
- високий відгук;
- підвищення лояльності покупців і залучення нових клієнтів;
- інтерес із боку ЗМІ і користувачів соцмереж;
- довговічність
ПВХ-плівка для друку ORAJET 3954: оптимальне рішення
Реклама на фасаді міського будинку вимагає творчого підходу і роботи професійних художників. А це не завжди доступно для невеликих компаній, торгових точок і сімейних закладів. Але і це не найбільша проблема. Отримати дозвіл на нанесення малюнка на фасад будинку, особливо, якщо це історична частина міста, вкрай складно, майже неможливо. Більш простий і доступний за ціною інструмент — рекламна плівка ORAJET 3954. ORAJET 3954 придатна для цифрового друку сольвентом, латексними і УФ- чорнилами. Вона дозволяє наносити рекламне зображення або декор на складні поверхні — такі як цегла або бетон. Таким чином можна розмістити рекламу безпосередньо на стіні, не пошкодивши при цьому фасад, вписати її у міський пейзаж.
Для нанесення плівки необхідне попереднє нагрівання — після цього вона прекрасно лягає на структуровані поверхні і облягає зазори. Для видалення також потрібно невелике нагрівання. Щоб підвищити довговічність реклами, рекомендується використовувати додаткову ламінацію.
Переваги застосування плівки ORAJET 3954:
- придатність для високоякісного струменевого друку;
- висока еластичність і надійна адгезія;
- оперативне виготовлення реклами;
- можливість декорувати стіну або приховати непривабливий фасад;
- простий монтаж і демонтаж
Компанія AVERS пропонує великий вибір готових рішень для різноманітних рекламних і дизайнерських завдань. Хочете більше дізнатися про асортимент або отримати технічні рекомендації? Звертайтеся до менеджерів — у чат або за телефонами.