Призначення різних двосторонніх стрічок при виготовленні рекламної продукції
У рекламній галузі широко використовуються різноманітні клейкі стрічки. Це швидке, чисте і просте рішення для склеювання, фіксації та монтажу. Існує безліч варіанті застосування двосторонніх стрічок. Компанія АВЕРС пропонує широкий асортимент скотчів для постійної і тимчасової фіксації внутрішніх і зовнішніх рекламних конструкцій.
Види двостороннього скотча
Отже, на ринку представлена величезна кількість різновидів скотча. Щоб полегшити пошук потрібного продукту, спробуємо їх згрупувати. Основна відмінність полягає в основі і клейовому шарі. Види скотча для виготовлення реклами можна умовно поділити на:
-
- стрічки на акриловій основі — один із найбільш міцних варіантів. Придатні для зовнішнього застосування, не знебарвлюються і не псуються під впливом ультрафіолетового випромінювання. Оскільки відсутня основа, вони чудово деформуються, що дозволяє склеювати нерівні поверхні, великі та важкі елементи. Серед іншого, можуть використовуватися для кріплення дорожніх знаків, які повинні протистояти вітру;
- стрічки на спіненій основі — бюджетний і практичний варіант. Підходять для фіксації різних елементів, скажімо, букв логотипу на підкладку. Забезпечують зазор для терморозширення;
- тканинні стрічки добре знімаються, не залишаючи клей на різних поверхнях. Тому підходять для склеювання тимчасових конструкцій, закріплення деталей на фрезерному верстаті. Також використовуються в побуті — для укладання ковроліну і килимових покриттів;
- стрічки на плівковій основі. Дуже тонкі прозорі скотчі. Прекрасне рішення для скріплення прозорих матеріалів (наприклад, скляних або акрилових конструкцій).
Як вибрати двосторонній скотч
Щоб правильно підібрати рішення для склеювання, необхідно враховувати кілька чинників. В першу чергу, має значення місце застосування — всередині або зовні приміщення. Скажімо, матеріали для зовнішніх конструкцій не повинні боятися сонця, вологи, не втрачати свої властивості при перепадах температур, а деякі з них (наприклад, розташовані на АЗС) повинні бути стійкими до різних хімікатів, вітрових навантажень, старіння.
Також варто пам'ятати, що для кожного типу поверхні існує свій тип клею, тому на питання, який двосторонній скотч найміцніший, може бути кілька відповідей: те, що підходить для картону і паперу, абсолютно не підійде для металу, або кріплення деталей до нерівних профілів .
Двосторонній скотч: переваги
Використання правильних стрічок істотно спрощує фіксацію і монтаж рекламних виробів. Основні переваги:
- міцне і надійне кріплення;
- швидкість;
- відсутність необхідності в метизних виробах та інших видах кріплень;
- збереження цілісності конструкції
Отже, однозначного рішення, який двосторонній скотч краще, бути не може. Все залежить від умов, в яких використовується рекламна конструкція, і матеріалів, з яких вона виготовлена. Портфель пропозицій АВЕРС дозволяє підібрати оптимальний варіант, а менеджери з радістю нададуть технологічну підтримку і професійну консультацію.