ПВХ-панелі для торгових стойок: бюджетно і креативно
Доволі часто перед розробниками реклами стоїть завдання створити не тільки привабливу, але і максимально бюджетну конструкцію. Чудовим вибором в цьому випадку можуть стати ПВХ-панелі — універсальний, легкий матеріал, придатний для нанесення друку. Саме на ньому зупинилася київська рекламна компанія «Нова епоха», створюючи торговельні стойки для бренду Prime.
Про проект
Бренд Prime — флагман горілчаного портфеля OLYMP Alcohol company, що випускається з 2007 року і неодноразово отримував золоті медалі на міжнародних конкурсах в Лондоні, Нью-Йорку і Сінгапурі. Висока конкуренція на ринку стимулює компанію шукати нові способи просування, тому виникла необхідність в яскравих торгових стойках для мережі магазинів «Сільпо» по всій Україні.
Особливості
Оскільки рекламна кампанія передбачала розміщення стойок у різних містах, перед компанією «Нова епоха» було поставлене завдання запропонувати конструктивне рішення за дизайном замовника — максимально бюджетне, легке, яке просто збирається (на місцях збирали торгівельні представники).
Зварна конструкція, яку «Нова епоха» створила раніше для іншого алкогольного бренду, не підійшла б, оскільки зробила логістику істотно дорожчою. Компанія розробила ексклюзивний універсальний конструктів. На каркасі з металу за допомогою двосторонньої клейкої стрічки HPX наклеювалися ПВХ-панелі KomaPrint товщиною 5 мм із зображенням, нанесеним УФ-друком.
Важливою перевагою конструкції, крім відносно невисокої собівартості, малої ваги і компактності, стала можливість замінити зображення на стойці, змінюючи задруковані ПВХ-панелі за необхідності (зміна акції або зміна бренду), залишаючи каркас. Що істотно впливає на економію рекламного бюджету в довгостроковій перспективі.
ПВХ-панелі
Універсальний матеріал, який може експлуатуватися всередині і зовні приміщень. Жорсткі і легкі листи не бояться агресивного середовища, вологи, пропонують гарну звуко- і термоізоляцію, не знебарвлюються, не гниють і не піддаються корозії. Водночас поверхня ПВХ прекрасно підходить для якісного друку.
Двосторонній скотч
Двосторонні клейкі стрічки — чудовий вибір для кріплення рекламних матеріалів. Вони забезпечують високий рівень адгезії, не ушкоджують поєднувані поверхні, не вимагають спеціальний інструмент і особливі навички, усувають необхідність в механічних кріпленнях і непомітні на готовій конструкції.
Результат
Великий досвід і професійний підбір матеріалів дозволили компанії «Нова епоха» задовольнити всі вимоги замовника в рекордні терміни. Для виготовлення 30 стойок знадобилося лише 7 робочих днів.
Коментар
«Нова епоха», Марина:
«ПВХ був найбільш правильним вибором для цього проекту. Підійшла б і самоклейна плівка. Однак друк + нанесення коштували б так само, але процес би істотно затягнувся. Тому сенсу ніякого не було. Тим більше, що ПВХ прекрасно підходить для прямого друку, забезпечує гарну якість зображення і швидкі терміни виробництва».
Про компанію «Нова епоха»
Підприємство було засноване в 1999 році і сьогодні реалізує різні комплексні проекти, пов'язані з оформленням приміщень, зовнішньою рекламою і рекламою на транспорті. Багато зусиль вкладається в якісний сервіс по всій території України, а також в навчання не тільки своїх співробітників, але і замовників.
Про компанію АВЕРС
АВЕРС — пропонує українському ринку найрізноманітніший спектр матеріалів для виготовлення зовнішньої та інтер'єрної реклами, промислового і архітектурного дизайну.
Потрібна консультація із вибору оптимального матеріалу? Звертайтеся в чат або за телефонами:
Київ (044) 500 3025
Дніпро (056) 766 0649
Житомир (041) 244 5033
Запоріжжя (061) 221 0921
Львів (032) 244 4471
Одеса (048) 234 2549
Харків (057) 784 1754