Ширше мислити — ширше рекламуватися
The Sydney Morning Herald (SMH) — одне з найстаріших газетних видань в Австралії — і агенція новин The Age запустили рекламну кампанію для просування платформи Minds Wide Open («Мислити ширше»). Мета створення нової платформи — сприяти незалежному мисленню і формувати відкритість до різних точок зору.
У рамках кампанії задіяна зовнішня реклама на транспорті. Великоформатні зображення гармоніюють зі слоганом «Мислити ширше», а вибір громадського транспорту як рекламний носій для соціальної реклами забезпечує пряме попадання у цільову аудиторію.
Нанести цілісне рекламне зображення на всю площу автобуса, фургона або іншого великогабаритного транспорту можна тільки за допомогою самоклейної плівки для друку.
Хочете перетворити транспорт на медіа-носій або нанести рекламне зображення? Рекомендація AVERS — плівка для цифрового друку Orajet 3551RA. Плівка призначена для наклеювання на нерівну поверхню і виступаючі фрагменти кузова, при цьому зберігаються пропорції зображення, а лінія склеювання декількох плівок непомітна.
У серії 3551RA представлена матова і глянцева плівка з прозорим клеєм, а також сірим клейовим шаром, який блокує фон. Переміщуваний клей спрощує позиціонування плівки на об'єктах великого розміру. Термін зовнішньої експлуатації досягає 7 років.