Ласий шматочок білборда
Adam & eveDDB запустила «зухвалу» рекламну кампанію для просування міні-версій морозива Magnum, Cornetto і Wall від корпорації Unilever.
Холодні ласощі в буквальному сенсі розраховані на один укус. Саме це і лягло в основу рекламної стратегії: в місті Лідс (Великобританія) з'явився рекламний щит із «відкушеним» кутом.
Тема «надкушених» щитів не нова. Наприклад, тут ми писали про подібний проект. Однак такий креатив незмінно викликає інтерес аудиторії, і стимулює вірусне поширення селфі у соцмережах.
Для того щоб зробити імітацію «надкушеного» білборда потрібен матеріал пластичний і водночас щільний, здатний тримати форму і об'єм. Хочете створити незвичайний щит із тривимірними ефектами? Рекомендація AVERS — ударостійкий кольоровий полістирол OCTOPLAN HIPS.
Матеріал легко приймає задану форму при розігріві до температури пластичності (130॰С). Відформовані деталі закріплюються за допомогою клею.
Таку конструкцію можна обклеїти плівкою з друком або нанести плотерну аплікацію, якщо необхідно.
При цьому важливо пам'ятати, що полістирол є не стійким до дії ультрафіолету, тому така конструкція не відрізняється довговічністю і підходить тільки для нетривалої реклами: термін служби щита кілька місяців.