Офлайн-магазин від Google
Команда AVERS ретельно стежить за трендами глобальної рекламної індустрії, архітектури та промислового дизайну, щоб наша складська програма максимально відповідала актуальним запитам рекламістів і дизайнерів. Про найбільш цікаві проекти розповідаємо і нашим читачам. Сьогодні пропонуємо ознайомитися з цікавим кейсом від Google. Корпорація відкрила свій перший фізичний торговий простір у Нью-Йорку. В основу дизайну магазина лягли принципи нейроестетики — науки, яка вивчає, як візуальна естетика може впливати на наші тіла і розум.
У магазині будуть продаватися власні апаратні продукти Google, зокрема телефони Pixel, гаджети Nest Smarthome, Fitbits та інші пристрої. Також буде вибір аксесуарів сторонніх виробників і фірмових речей Google, таких як головні убори або футболки.
Магазин Google більше схожий на виставковий зал або місце для проведення маркетингових заходів, ніж на торговельний майданчик. Він наповнений великою кількістю світла, а у інтер'єрі переважають теплі деревні тони, вони створюють затишний настрій, розслабляють відвідувачів, вітаючи тих, хто шукає допомоги, і тих, хто задовольняє свою цікавість. При виборі матеріалів наголос зроблений на екологічність — дизайн отримав платиновий рейтинг LEED (Leadership in Energy and Environmental Design — найбільш використовувана в світі рейтингова система екологічних будівель).
Різнобарвна вивіска-логотип зі стельовим кріпленням служить цікавим акцентом на тлі інтер'єру в нейтральних тонах. Хочете створити подібний контраст у своєму офісі або магазині? Рекомендація AVERS — кольоровий ПВХ KOMATEX. Матеріал випускається в Німеччині, відрізняється міцністю, малою вагою і жорсткістю. Він піддається різанню, склеюванню ціанакрилатним клеєм для пластику та термоформуванню. Прекрасний вибір для доступних за ціною і привабливих вивісок.
Також для брендування або навігаційних вивісок з стельовим кріпленням можна використовувати прозорий литий акрил ALTUGLAS CLEAR, підсвітивши по контуру вирізані написи. Таку вивіску виготовити і змонтувати дуже просто, вона не вимагає уваги під час експлуатації і добре виглядає.
Хочете додати помітну вивіску без різнокольорових акцентів — молочний акрил ALTUGLAS LED OPAL у комплексі зі світлодіодним підсвічуванням забезпечать бажаний результат. Матеріал спеціально розроблений із урахуванням «блакитних» холодних відтінків світлодіодів і забезпечує рівномірне розсіювання. Як результат, вивіска виглядає яскравіше, а споживання електроенергії знижується на 20%. Детально про поєднання акрилу і світлодіодного освітлення можна прочитати в статті.