Об'ємні білборди з використанням ПВХ у світовій рекламі
Два культові американські бренди зустрілися в одній рекламній кампанії. Співпраця творців Бетмена та торгової марки Oreo переросла в новий образ із дивовижними реалістичними інсталяціями.
Наприкінці зими по всій Великій Британії з'явилися тривимірні білборди, на яких об'ємний бетаранг (своєрідна зброя-бумеранг Бетмена) розрізає гігантське печиво. Розроблені агентством Digitas UK щити є частиною спільної кампанії Oreo з Warner Bros для реклами майбутнього фільму.
Також у рамках кампанії у Великій Британії буде випущений обмежений тираж печива Oreo з тисненням у вигляді обличчя Бетмена. «Бетмен без його численних гаджетів – це лише половина супергероя. Всі вони розміщені на поясі, і тепер до них додалася смачна новинка у вигляді печива Oreo», – каже виконавчий креативний директор Digitas UK Лазарос Нікіфорідіс.
Спінений ПВХ – гарний вибір для креативних об'ємних білбордів, які привертають увагу сильніше, ніж звичайні плоскі щити. Матеріал добре піддається обробці, мало важить, придатний для прямого друку та стійко витримує агресивні погодні умови. ПВХ добре піддається термоформування, відмінно склеюється на стиках, зберігає жорсткість конструкції.
Подивитися, як клієнти та партнери AVERS використовують ПВХ у виготовленні об'ємних конструкцій, можна в наступних матеріалах, перейшовши за посиланням: